eviessims

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Evie - 3 juli 2013 21:59

WHOOP WHOOP!! Imorrn ska min familj,(nästan min familj iallafall, för min syrra tjurade ihop och åkte till sin pojkvän istället) till massor av roliga ställen. Mitt favoritstop blir nog MediaMarkt där pappa tänkte köpa en TV, så jag tog tillfället iakt och kollade på deras hemsida... OCH GISSA VAAAD!!! DE HAR SEMESTERPARADIIIIS!!! Så jag tänkte köpa det. Och om min ekonomi går ihop sig tänkte jag kanske köpa Övernaturligt eller Årstider också! GLAD. SIMSNÖRD. JUST. NU.

Av Evie - 3 juli 2013 21:47

Nu är hon färdig! Har har vi den förtjusande *trummvirvel tack* EVANGELINE LINDGREN SOM EN SIM!

     

Hon blev OTROLIGT lik mig faktiskt, bättre än jag hade föreställt mig faktiskt. Henne blev jag nöjd med. Nöjdare än vad jag är med mitt utseénde på riktigt. Håller just nu på att göra mitt hus också, som hin ska få bo i. Hon fick iallafall egenskaperna Ensamvarg, Bokmal, Konstnärlig och Virutos! Mer om henne och hennes hus i den lilla staden Riverview kommer inom kort!

Av Evie - 3 juli 2013 12:52

Ska göra mig själv i sims lite senare! Det ska bli otroligt kul att se hur det blir.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Evangeline, (men kallas Evie) en simsnörd på 14 vårar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du den nya Expansionen Semesterparadis?
 Ja!
 Nej
 Jag ska köpa, snart..

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards